E53 3 kroki, dzięki którym wypozycjonujesz stronę

3 Kroki, Dzięki Którym Wypozycjonujesz Stronę Samemu

Praw­dzi­we szczęście? Móc się dzielić:Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on StumbleUpon
StumbleUpon
Email this to someone
email
Print this page
Print

W czasach, w których obowiązuje zasada „jeśli nie ma cię w Internecie – nie istniejesz” pozycjonowanie jest rzeczą kluczową dla każdej strony internetowej. Nie masz budżetu, który pozwoliłby Ci opłacić profesjonalną agencję marketingu internetowego? Nic straconego. W sieci znajduje się mnóstwo darmowych poradników, które pozwolą Ci poznać podstawy pozycjonowania i sprawią, że początkowo będziesz je mógł wykonać na własną rękę. Potrzeba tylko odrobiny wolnego czasu i zaangażowania. Przedstawione poniżej zagadnienia nie dają pełnego obrazu pozycjonowania, które jest bardzo skomplikowanym procesem. Pozwalają jednak na zaoszczędzenie pieniędzy i wykonanie podstawowej pracy samodzielnie.

Jeśli potrzebujesz wyceny pozycjonowania strony internetowej sprawdź naszą nową stronę internetową: pozycjonowanieBPM.pl

Krok 1: Oryginalne teksty

Najbardziej podstawowy i zarazem najważniejszy podpunkt. Każdy, kto chce sam zająć się pozycjonowaniem swojej strony musi zadbać o to, żeby znalazły się na niej unikalne, niepowielane z innych źródeł treści. Do ich tworzenia warto zatrudnić copywritera, który w profesjonalny sposób przygotuje odpowiednie dla branży teksty. Oczywiście można też napisać wszystko we własnym zakresie, ale będziesz musiał zainwestować sporo czasu w stworzenie treści dobrej jakości. Dlaczego to takie ważne? Roboty Google z łatwością rozpoznają kopie i negatywnie oceniają strony, na których się one znajdują. To sprawia, że pozycjonowanie jest znacznie utrudnione, a czasami nawet niemożliwe. Dodatkowym plusem, jaki dają unikalne teksty jest przychylność czytelników, którzy znacznie wyżej cenią materiały, których nie widzieli nigdzie indziej i chętniej na takie strony wracają.

Krok 2: Dostosowanie obrazów

Zdjęcia i grafiki uatrakcyjniają każdy tekst. Z takim stwierdzeniem zgodzą się zarówno czytelnicy jak i roboty Google. Z punktu widzenia pozycjonowania warto je odpowiednio przygotować, tak aby w pełni wykorzystać potencjał, który w nich drzemie. Najważniejsze jest odpowiednie zatytułowanie obrazu. Nazwa powinna zawierać słowa kluczowe adekwatne do treści wpisu, który uzupełnia. Nie można też pominąć opisu tego, co znajduje się na grafice. To przyciągnie na stronę dodatkowych odwiedzających. Oczywiście musisz posiadać prawa autorskie do każdego obrazu.

Krok 3: Nagłówki

Z punku widzenia pozycjonowania nagłówki są ważniejsze od zwykłego tekstu. Wśród nich także obowiązuje hierarchia: H1 są najistotniejsze, a H6 mają najmniejszą wartość. Wszystkie są jednak wyżej punktowane niż reszta artykułu i to właśnie im trzeba poświęcić najwięcej uwagi. Częstą praktyką stosowaną przez pozycjonujących jest umieszczanie w nich słów kluczowych. Takie rozwiązanie jest dobre, ale nie można z nim przesadzić. Pamiętaj, że tekst przede wszystkim musi być wygodny do czytania, a nagłówki spełniać swoją podstawową rolę, czyli informować czego dotyczy fragment znajdujący się poniżej.

Praw­dzi­we szczęście? Móc się dzielić:Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on StumbleUpon
StumbleUpon
Email this to someone
email
Print this page
Print