two220Marketing szeptany – niech świat o Tobie usłyszy!

Ludzie mają coraz mniejsze zaufanie do reklam. Podświadomie doszukują się w nich nieprawdziwych informacji. Dlatego w dzisiejszych czasach marketing szeptany ma taką siłę. Nic nie roznosi się szybciej od plotki, a w Internecie ta plotka dostaje dodatkowej mocy. Statystyki mówią, że 90% ludzi przed zakupem jest bardziej zainteresowana opinią innych użytkowników niż informacjami od producenta. Z kolei 80% z nich szuka tych opinii na forach internetowych. Czy można sobie wyobrazić skuteczniejszą reklamę? Umiejętnie napisany post potrafi zdziałać cuda!

Co daje marketing szeptany?

1. Jest to najskuteczniejszy sposób na zaprezentowanie oferty Twojej firmy, ponieważ umiejętnie prowadzony nie wzbudza podejrzeń o reklamę.
2. Umożliwia poznanie prawdziwych informacji użytkowników, co pozwala na wczesne wykrycie problemu i ewentualne poprawienie niedociągnięć.
3. Buduje silny wizerunek Twojej firmy. Na jej temat toczą się dyskusje w sieci, co oznacza, że jest warta zainteresowania.
4. Powstaje silna więź z internautami, ponieważ jest to działanie na ich terenie i wykorzystywanie ich sposobu komunikacji.
5. Jest dodatkowym źródłem linków zewnętrznych, co pomaga w pozycjonowaniu Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych.

kontakt

Daj się zapamiętać klientom

Klienci chętniej korzystają z usług firm, o których wcześniej słyszeli. Mało kto lubi wydawać pieniądze w ciemno. Marketing szeptany jest pod tym względem nie do przecenienia, ponieważ spontanicznie pojawiająca się w wielu rozmowach nazwa Twojej firmy trafia do świadomości potencjalnych klientów. Automatycznie buduje to opinię o marce, jako o solidnym partnerze do współpracy.

Gdzie pojawią się komentarze?

Wstępem do każdej współpracy jest dla nas dokładne zapoznanie się z Twoją ofertą i specyfiką branży. Do wyników naszych analiz, a także do Twoich zaleceń dostosowujemy konkretne działanie. Posty na temat Twojej firmy zamieścimy na nawiązujących do tematyki branży:

1. forach internetowych;
2. serwisach opiniotwórczych;
3. stronach branżowych;
4. portalach ogólnotematycznych, w działach dotyczących Twojej branży.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy wpis brzmiał naturalnie i budził zaufanie.

Nie pozwól, żeby konkurencja Cię pokonała! Skorzystaj z dostosowanej do Twoich potrzeb oferty!