Marketing w mediach społecznościowych - Social Media MarketingMarketing w mediach społecznościowych – Social Media Marketing

Wpływ stron społecznościowych na sukces kampanii

Popularność takich portali jak Facebook, GoldenLine czy Instagram sprawia, że nie można lekceważyć ich ogromniej siły marketingowej. Użytkownicy aktywnie uczestniczą w tym, co dzieje się na interesujących ich profilach, łączą się w grupy zainteresowań, wymieniają poglądami. Świadoma tej potęgi firma może wykorzystać ją do zwiększenia sprzedaży i wzrostu znajomości marki.

Czas od jakiego media społecznościowe towarzyszą ludziom w codziennym życiu sugeruje, że nie jest to chwilowa moda i warto traktować je poważnie. Największe światowe marki inwestują ogromne środki, aby tworzyć oryginalne i skuteczne kampanie społecznościowe.

Zdarza się, że marketingowcy, którzy bazują na tradycyjnych metodach działania, lekceważą nowe media. A służą one do nawiązywania relacji z klientami, nie wystarczy się w nich reklamować.

Rozpoczynając planowanie kampanii, powinieneś najpierw odpowiedzieć sobie na kilka pytań: do kogo chcesz dotrzeć, czym zainteresujesz swoją grupę docelową, co chcesz uzyskać?

kontakt

Na czym polega oferta social media marketingu?
social media
1. Poprowadzimy Twoją stronę na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Pintrest, Goldenline, Linkedin.
2. Będziemy regularnie publikować wpisy, które zostaną przygotowane pod konkretną grupę docelową.
3. Zaangażujemy się w rozmowy na forach i blogach. Będziemy odpowiadać na pytania użytkowników.
4. Zadbamy o to, aby Twoja firma zyskała rozgłos.
5. Przeprowadzimy kampanie reklamowe Facebook Ads.
6. Jeśli sobie życzysz, zostaniemy Twoim oficjalnym reprezentantem i będziemy angażować się w dyskusje na temat marki.
7. Odpowiednie wykorzystanie mediów społecznościowych wpływa korzystnie na pozycjonowanie strony internetowej.